lagu aku mula rindu


Aku mula rindu rindu dalam hati Aku jika sayang sayang sepenuhnya Jangan engkau pergi. Hez Hazmi performing his new single AKU MULA RINDU.


Pin On Quotes

Lyrics Aku Mula Rindu.

. Lirik Lagu Hez Hazmi - Aku Mula Rindu Biarlah waktu terus berlalu Biarkan hatiku yang terluka Ku mahu hanya kan lah dirimu Tiada-tiada yang kedua Apakah salahku Terus diperguna cinta Aku mula rindu-rindu dalam hati Aku jikalau sayang-sayang sepenuhnya Jangan engkau pergi jangan engkau jauh. Please share this video and not to download or re-upload. Stream songs including Aku Mula Rindu.

Aku Mula Rindu adalah lagu single dari Hez Hazmi yang mempunyai Nama Penuh Muhammad Hazmi Nadzim Hamdan kelahiran Kuala Lumpur Malaysia 10 Februari 1992 ialah seorang Penyanyi penulis lirik dan komposer. By tuah adzmi bukan ini yang aku mahuterpisah jauh darimukini tinggal hanya dirikubertemankan rindu padamumasih. Tiada tiada yang kedua Apakah salahku Terus diperguna cinta Aku mula rindu-rindu dalam hati Aku jika sayang-sayang sepenuhnya Jangan engkau pergi Jangan engkau jauh Dari hati Aku mula rindu-rindu dalam hati Aku jika.

Verse Am Dm Ku tahu tak mungkin kan bersama G C Ku tahu diniya kita berbeza Am Dm Cukuplah aku memendam rasa G C Cukuplah sampai disini saja F Apakah salahku G E Terus diperguna cinta. These cookies are necessary for the service to function and cannot be switched off in our systems. Danny Yal dan Hez Hazmi menyanyi berduet lagu cover pendek versi TikTok iaitu Aku Mula Rindu daripada Hez HazmiIni merupakan video nyanyian duet pertama bua.

Biarlah waktu terus berlalu Biarkan hatiku yang terluka Ku mahu hanya kan lah dirimu. SUBSCRIBEHez Hazmi - AKU MULA RINDU REMIXLAGU TERBARU. Apakah Salahku Terus Diperguna cinta.

Please share this video and not to download or re-upload. Listen to Aku Mula Rindu on Spotify. Dicipta dengan Karaoke Sing.

Apakah Salahku Terus Diperguna cinta. Semoga lagu tersebut bisa menghibur anda. Aku Mula Rindu - Hez Hazmi lyric-----LirikBiarlah waktu terus berlaluBiarkan hatiku yang terlukaKu mahu hanya kan lah dirimuTiada ti.

Lagu ini masih berupa single yang diedarkan oleh label hotsound record. Dm G Aku mula rindu rindu dalam hati C F Aku jika sayang sayang sepenuhnya Dm Em Jangan engkau pergi jangan engkau jauh Am. Biarlah Waktu terus berlalu Biarkan Hatiku yang terluka Ku Mahu hanya kan lah dirimu Tiada Tiada yang kedua.

Biarlah Waktu terus berlalu Biarkan Hatiku yang terluka Ku Mahu hanya kan lah dirimu Tiada Tiada yang kedua. Hez Hazmi performing his new single AKU MULA RINDU. Biarlah Waktu terus berlalu Biarkan Hatiku yang terluka Ku Mahu hanya kan lah dirimu Tiada Tiada yang kedua.

Available on iTunes and all streaming platfor. Lirik Lagu Aku Mula Rindu Hez Hazmi. Aku mula rindu rindu dalam hati Aku jika sayang sayang sepenuhnya Jangan engkau pergi.

Dm G Aku mula rindu-rindu Dalam hati C F Aku ijka sayang-sayang spenuhnya Dm Em Jangan engkau epergi jangan engkau Am jauh dari hati. Hez Hazmi Song 2017. OST Sekali Aku Jatuh Cinta Selasa Band - Tetap Dirimu Ofiicial Lyric Video.

Berikut Lirik lagu Aku Mula Rindu dari Hez Hazmi. Hotsound record instagram officialtuah hotsoundrecord record label hotsoundstudio recording studio penyanyi. Lirik Lagu Aku Mula Rindu Hez Hazmi.

Hez Hazmi Single 2017 1 songs. Hez Hazmi - Aku Mula Rindu Chord. Listen to Aku Mula Rindu - Single by Hez Hazmi on Apple Music.

Listen to Aku Mula Rindu on Spotify. Available on iTunes and all streaming platfor. They are usually only set in response to actions made by you which amount to a request for services such as setting your privacy preferences logging in or filling in forms.

Lirik Lagu Aku Mula Rindu Hez Hazmi. Dm C Dm Am Am Dm Biarlah waktu terus berlalu G C Biarkan hatiku yang terluka Am Dm Ku mahu hanya kan lah dirimu G C Tiada-tiada yang kedua. F Apakah salahku G E Terus diperguna cinta.

Aku mula rindu rindu dalam hati Aku jika sayang sayang sepenuhnya Jangan engkau pergi. Apakah Salahku Terus Diperguna cinta. Lirik Lagu Aku Mula Rindu - Hez Hazmi Biarlah waktu terus berlalu Biarkan hatiku yang terluka Ku mahu hanya kan lah dirimu Tiada-tiada yang kedua Apakah salahku Terus diperguna cinta Aku mula rindu-rindu dalam hati Aku jika sayang-sayang.


Pin On Snapgram


Gsxpxqp4s5ul4m


Liked On Youtube 14 Lagu Islami Mengenai Cinta Album Kompilasi Nasyid Cinta Youtube Person Personalized Items


Pin On Seni


Pin On Things To Wear


Pin On Quotes Ndl


Mentahan Lirik Lagu Hari Ini Hari Ulang Tahunmu 30 Detik Youtube Lagu Lirik Lagu Lirik


Pin On Kata Kata Mutiara


Pin On Lirik


Pin On Reborn Essence Of Youth Botox In A Bottle


Pin On Hiburan


Aku Cinta Aku Rindu Ajai Nurul Youtube Rasa Songs All Over The World


Pin On Quotes


Dara Ayu Ft Bajol Ndanu Rindu Aku Rindu Kamu Official Lyric Video Youtube Lyrics Video Youtube


Pin On Word


Pin On Sastra


Pin On Puisi


1kasim47 Video Buku Lagu Lirik 5sos Lirik Lagu


Aku Dan Kenangan The Brain Connection Brain Connections Aku Connection

Related : lagu aku mula rindu.